vrijwilligerswerk Nepal - Reisverslagen van Iris Beijk - WaarBenJij.nu vrijwilligerswerk Nepal - Reisverslagen van Iris Beijk - WaarBenJij.nu

vrijwilligerswerk Nepal

Op 14 juli vertrek ik voor een maand naar Nepal. Zoals jullie waarschijnlijk wel weten behoort Nepal tot de armste landen ter wereld.
In Nepal ga ik vrijwilligerswerk doen in een ziekenhuis. Dit doe ik om de arme, Nepalese bevolking te helpen. Deze hulp is namelijk heel erg hard nodig. Om een voorbeeld te geven, hergebruiken ze in ziekenhuizen verband meerdere keren. Het verband wordt alleen even ‘uitgewassen’ om er vervolgens de wond bij een andere patiënt mee te bedekken.
Daarnaast hoop ik zelf ook dingen op te steken van de (hindoeïstische) cultuur en veel te leren op medisch gebied aangezien ik, geneeskunde wil gaan studeren.

Recente Reisverslagen:

01 April 2015

Eerste stage dagen

26 Maart 2015

de eerste dag

08 Maart 2015

Kailali

17 December 2014

Terug!

14 November 2012

het schooltje
Iris

Actief sinds 10 Juni 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 19737

Voorgaande reizen:

14 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

vrijwilligerswerk Nepal

Landen bezocht: