in volle gang - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Iris Beijk - WaarBenJij.nu in volle gang - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Iris Beijk - WaarBenJij.nu

in volle gang

Door: irisbeijk

Blijf op de hoogte en volg Iris

10 Juni 2012 | Nederland, Hengelo

Nog 34 dagen en het is zover. De lange reis naar Nepal. Maar ondertussen is alles eigenlijk al begonnen. Alle voorbereidingen die ik moet treffen zijn in volle gang. Zo heb ik, op de tbc test na, alle inentingen gehad en heb ik mijn visum deze week opgehaald. Echter moeten er nog veel geregeld worden.

Van projectsabroad heb ik mijn werkplek te horen gekregen.Ik ga werken in het Dr. Iwamura Memorial Hospital in Bhaktapur onder begeleiding van mijn supervisor Sarita Shrestha, een zeer bekende arts in Nepal.Ik ben hier erg blij mee en denk veel van haar te kunnen leren.

Mijn gastgezin is nog niet bekend. Maar dit zal ik snel te horen krijgen.

Op dit blog zal ik de komende tijd mijn voorbereidingen bijhouden. Eenmal in Nepal aangekomen zal ik zeker een aantal verslagen posten zodat iedereen mij kan volgen.

Wanneer ik meer te vertellen heb, zal ik dat hier weer vermelden!

Liefs,
Iris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 10 Juni 2012
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 19750

Voorgaande reizen:

14 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

vrijwilligerswerk Nepal

Landen bezocht: