donatie actie Nepal nu al een doorslaand succes - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Iris Beijk - WaarBenJij.nu donatie actie Nepal nu al een doorslaand succes - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Iris Beijk - WaarBenJij.nu

donatie actie Nepal nu al een doorslaand succes

Door: irisbeijk

Blijf op de hoogte en volg Iris

29 Juni 2012 | Nederland, Hengelo

Hallo allemaal,

Nog maar 15 dagen te gaan voor mijn vertrek naar Nepal. En ong. 15 dagen onderweg met de donatie actie. Inmiddels is het bedrag opgelopen, door grote en kleine bedragen, tot €3750,-.
Hiermee kan ik ontzettend veel mensen helpen. Allemaal dank hiervoor!

Bij aanvang van de actie hoopte ik een bedrag van €1000,- bij elkaar te krijgen. Dit is boven verwachting snel gelukt. En ik leg de lat voor mezelf steeds een stukje hoger. Nu hoop ik de 5 te halen. Met jullie hulp moet dit vast wel lukken.

Afgelopen woensdag heb ik samen met Anouk hapjes verkocht en een kort praatje gehouden op het schoolfeest van de onderbouw. Directie, docenten en studenten van de Grundel zijn collectief ook achter de actie gaan staan.

Evenals de Grundel is ook gitaarschool Frank Meijer achter de actie gaan staan. De totale opbrengst van de jaarlijkse kampvuuravond komt ten goede aan Nepal.
http://www.frankmeijer.nl/nieuws.html

Ondertussen heb ik ook een training voor vrijwilligers gehad bij Muses. Dit was een zeer leerzame maar ook gezellige dag met andere vrijwilligers. Een belangrijk onderdeel van de training was om de donaties straks op de juiste plaats terecht te laten komen.

Verder heb ik een aantal presentaties gegeven over het werk dat ik in Nepal ga doen.

Enkele bedrijven mag ik als MVO-ambassadeur in Nepal vertegenwoordigen. Na terugkomst ga ik met plezier hier een presentatie over mijn avonturen geven. Een van de bedrijven is Carel Lurvink te Enschede. Zij hebben mij zowel materieel als financieel prachtig ondersteund. zie http://www.carellurvink.nl/submenu/nieuwsacties/irisbeijknaarnepal

Mensen die mij nog willen ondersteunen kunnen geld overmaken op rekening nummer 9139686 t.a.v. I. Beijk onder vermelding van Nepal. Voor toelichting kunnen jullie mij altijd mailen: iris.beijk@kpnmail.nl

Tot de volgende keer!

Groetjes Iris

  • 30 Juni 2012 - 09:02

    Familie Beijk:

    Hoi Iris, helemaal top. Mijn God wat een mooi bedrag al. Wie had dit kunnen verwachten? We weten zeker, dat het een uitstekende bestemming gaat krijgen. Alle relaties, kennissen, vrienden etc van de familie, HARTELIJK DANK

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 10 Juni 2012
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 19748

Voorgaande reizen:

14 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

vrijwilligerswerk Nepal

Landen bezocht: