even snel een nieuwe update - Reisverslag uit Banepa, Nepal van Iris Beijk - WaarBenJij.nu even snel een nieuwe update - Reisverslag uit Banepa, Nepal van Iris Beijk - WaarBenJij.nu

even snel een nieuwe update

Blijf op de hoogte en volg Iris

01 Augustus 2012 | Nepal, Banepa

even internet! over 5 min valt de stroom uit, even snel een nieuwe update.
Leuke drukke week achter de rug. In Kathmandu veel gezien, o.a. de lijkenverbranding. Deze week was het erg druk in het ziekenhuis. Vandaag hebben Tess en ik een (arm)breuk moeten recht zetten. erg gaaf! morgen en vrijdag zijn er verschillende festivals. Dit combineren met nog wat werken. Vanaf maandag namelijk voor de laatste week naar een ander ziekenhuis om hopelijk nog wat meer te zien

• 01 Augustus 2012 - 18:21

Fam. Van Der Vijgh:

Lieve Iris,

Geweldig om te lezen dat het allemaal zo goed gaat, we volgen je via de site en hebben ook je foto's gezien, een prachtige belevenis volgens ons.
    En je doet al medische ervaring op met b.v. armen recht zetten. Hopelijk kun je voor de mensen daar nog veel betekenen, en is het nieuwe ziekenhuis volgende week voor jou weer een nieuwe uitdaging. Wees voorzichtig, we wensen je verder veel succes , de hartelijke groeten van ons beiden.
    Tante Duwina en Oom Jan