fase 1 Nepal met glans geslaagd - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Iris Beijk - WaarBenJij.nu fase 1 Nepal met glans geslaagd - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Iris Beijk - WaarBenJij.nu

fase 1 Nepal met glans geslaagd

Door: irisbeijk

Blijf op de hoogte en volg Iris

14 Juli 2012 | Nederland, Hengelo

Hallo allemaal,

Enthousiast kan ik jullie mededelen dat ik inmiddels al meer dan €5000,- heb mogen ontvangen.
Dit had ik niet durven te hopen!

Nu ga ik nog een poging doen op te slapen aangezien de wekker morgen (vannacht) erg vroeg gaat.

Het volgende contact moment zal vanuit Nepal zijn. Hier probeer ik zo frequent mogelijk mijn blog bij te houden. Dus blijf mij volgen!

Allen die mij geestelijk, financieel en materieel hebben gesteund hartelijk dank. Ook namens vele blije mensen in Nepal.

Liefs Iris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 10 Juni 2012
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 19751

Voorgaande reizen:

14 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

vrijwilligerswerk Nepal

Landen bezocht: