Weekendje chitwan, erg bijzonder - Reisverslag uit Banepa, Nepal van Iris Beijk - WaarBenJij.nu Weekendje chitwan, erg bijzonder - Reisverslag uit Banepa, Nepal van Iris Beijk - WaarBenJij.nu

Weekendje chitwan, erg bijzonder

Door: irisbeijk

Blijf op de hoogte en volg Iris

21 Juli 2012 | Nepal, Banepa

Hoi allemaal

Het vorige berichtje helaas nu pas kunnena plaatsen. Internet valt namelijk voortdurend uit, en valt internet niet uit dan is het de elektriciteit wel. Erg lastig dus om iets te plaatsen.

Vrijdag ochtend vroeg vertrokken naar chitwan
tot nu toe erg leuk. hebben oa krokodillen gezien. Vanochtend olifant gereden en een bad met de olifanen gehad.

Voor de.donaties ben ik aan het kijken. in mijn gastgezin zitten ook 3 nieuw zeelanders. Zij zijn hier voor 5 maand met een eigen project
Ze hebben wat projecten gegeven waarbij ik goed kan helpen. Ze gaan mijn helpen om al het geld goed te besteden. Erg blij hiermee omdat zij echt weten waar hulp nodig is.

Hopelijk snel weer een berichtje van mij.
Liefs iris

• 21 Juli 2012 - 08:36

Paul:

Zou een donatie aan de elektriciteitscentrale ook nuttig kunnen zijn?? ;-)

• 21 Juli 2012 - 09:50

Maurice Beijk:

Hoi topper...Super, dat je het zo naar je zin hebt. Wij willen ook graag foto's zien van je mooie avonturen. Ik heb het programma van je weekend door gelezen, maar wat super! Ben erg jaloers. Neem de tijd voor je donaties en kijk goed om je heen. Niet te snel toezeggingen doen. Gebruik je intuïtie en je verstand, dan komt het allemaal dik voor elkaar. Kus je vader

• 21 Juli 2012 - 10:29

Linda En Han:

Hoi Iris,

Spannend hoor! Geweldige ervaringen zo te lezen. Ben je al gewend aan het andere leven? Hoe is het ziekenhuis?Aardige mensen? Veel armoede?
    Net bericht van je ouders, alles goed. Ze hebben alleen wat problemen met de internet verbinding en telefoon. Nou Iris hou je taai en groetjes uit bewolkt Hengelo
    Linda , Han en Pim