nepal, daar zijn we maar nog wel even wennen - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Iris Beijk - WaarBenJij.nu nepal, daar zijn we maar nog wel even wennen - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Iris Beijk - WaarBenJij.nu

nepal, daar zijn we maar nog wel even wennen

Door: irisbeijk

Blijf op de hoogte en volg Iris

15 Juli 2012 | Nederland, Hengelo

Hallo allemaal.

Na een lange vlucht met vertraging, geren en geïrriteerde mensen aangezien ze hun vlucht zouden gaan missen ben ik in kathmandu aangekomen . Daar werd ik door het hotel opgehaald. Een heftige rit konbij het hotel aangekomen kon ik naar m'n kamer. op de kamer heb ik 30min proberen te slapen, maar het is erg benauwd en warm hier. Dus maar besloten om even onder de douche op te frissen. toen even naar de lounge gegaan. Helaas was hier niemand dus maar weer naar de kamer Om wat te lezen op bed. Na een uurtje belde projects abroad dat er om 2euur iemand zou zijn om mij wat uit te leggen en de wijk te laten zien. Terug in het hotel waren er wat meer vrijwilliger met de begeleidster afgesproken om om 6uur allss nog een keer door te spreken. Nu met 3 andere vrijwilligers aan de lunch/diner.

Ik moet nog wel wennen aan alles. Het weer, verkeer, de mensen etc.

MijnLunch komer aan, dus ik houd op.

Liefs iris

  • 15 Juli 2012 - 17:14

    Greetje Net:

    Hallo Iris,

    jeetje wat spannend, helemaal alleen reizen en dan aankomen in zo'n heftig en warm land. En voor je het weet ben je straks al hard aan het werk. Ben benieuwd wat je allemaal gaat zien en meemaken. Ik blijf je volgen! Greetje

  • 15 Juli 2012 - 17:54

    Janine:

    succes! probeer het te nemen zoals het komt...

  • 16 Juli 2012 - 16:44

    Carolien Brandriet:

    Hoi Iris. Ik vind het een hele stoere onderneming wat je bent gaan doen. Echt super. Dit neemt niemand je meer af wat er allemaal op je pad komt. En wat een ervaring voor je als mens. Vaak blijft het met willen gaan doen maar daar blijft het bij en jij doet het! TOITOITOI

  • 19 Juli 2012 - 15:10

    Sabine In Het Veld:

    Hoi Iris,

    Spannend allemaal hoor!! De lange reis heb je in ieder geval al helemaal in je eentje doorstaan!! En de rest wat komen gaat moet je maar gewoon over je heen laten komen!! Het komt allemaal goed!! Ik blijf je volgen, succes meid!!

    Groetjes

  • 19 Juli 2012 - 20:14

    Ellen En Eric:

    Hoi Iris, we hoorden dat je nu in een ander ziekenhuis werkt waar het iets "moderner"" is. Hopen dat je het hier goed naar je zin krijgt. Want naast werken moet er toch ook wel wat ontspanning zijn.
    Morgen vertrekken wij naar de Pyreneen waar we je uiteraard blijven volgen!
    lieve groetjes, Mart.Britt, Ellen en Eric

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 10 Juni 2012
Verslag gelezen: 343
Totaal aantal bezoekers 19735

Voorgaande reizen:

14 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

vrijwilligerswerk Nepal

Landen bezocht: