alweer eventjes in Nederland - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Iris Beijk - WaarBenJij.nu alweer eventjes in Nederland - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Iris Beijk - WaarBenJij.nu

alweer eventjes in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Iris

21 Augustus 2012 | Nederland, Hengelo

Hallo allemaal,

zoals jullie kunnen zien is het eindelijk gelukt om wat foto's te uploaden. Helaas nog niet allemaal. Komende dagen probeer ik mijn dagboek uit te typen. Ik heb erg veel geschreven, dus dit gaat nog wel eventjes duren.

Ondertussen gaat in Nederland alles weer z'n gangetje, trainingen zijn weer begonnen en alweer aan het werk. Gelukkig nog wel eventjes vakantie om (hopelijk) alles van Nepal af te krijgen zoals het uittypen en nog wat uitzoeken van foto's.
In Nederland is het nog wel steeds wennen aan de prijs. Heb een maand in Nepal geleefd waar je een nacht met avond eten, drinken en een bed voor minder dan €2,- kunt krijgen. Je kan wel nagaan dat je bij sommige prijzen in Nederland dan wel even gaan omrekenen hoeveel rupi dit is. Dit is ook wel goed! Hierdoor ben ik veel bewuster geworden met dingetjes kopen en geniet ik hier ook meer van het leven en de 'normale' dingen die je in Nepal niet hebt. Natuurlijk mis ik Nepal ook wel. Vooral alle (ontzettend aardige ) mensen en de andere vrijwilligers. Maar ook de geweldige, relaxte, leefwijze.

Als laatste wil ik iedereen bedanken voor het volgen van mijn reis, alle lieve berichtjes en andere dingen! Hopelijk kan ik snel mijn dagboek uittypen en ook op waarbenjij.nu zetten.

Liefs Iris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 10 Juni 2012
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 19716

Voorgaande reizen:

14 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

vrijwilligerswerk Nepal

Landen bezocht: