het schooltje - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Iris Beijk - WaarBenJij.nu het schooltje - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Iris Beijk - WaarBenJij.nu

het schooltje

Blijf op de hoogte en volg Iris

14 November 2012 | Nederland, Hengelo

Hallo allemaal,

Het is al weer enkele maanden gelden dat jullie iets van mij gehoord hebben. Maar ondertussen heb ik nog steeds wat contact met de mensen in Nepal. Vooral met de verpleegkundigen en met Ashok van de Rotary Club.

De Rotary Club is hard aan de slag geweest met het schooltje en het is ondertussen bijna helemaal af. Waarschijnlijk zal de opening op 30 november zijn. Ik zal nu ook wat foto's plaatsen zodat jullie allemaal kunnen zien hoe het is geworden.

Ondertussen krijgen al veel kinderen les in het schooltje. De Rotary club is nu dan ook aan het kijken of ze sponsoren voor computers kunnen vinden aangezien dat ook steeds meer opkomt in Nepal.
Verder heeft de Rotary Club een eye camp gehouden op de school om zo bij alle studenten, docenten en ook bij ouders de ogen te controleren.

Ik hoop jullie snel weer foto's te laten zien van de opening!

Liefs Iris