bedankt voor de donaties voor Nepal! - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Iris Beijk - WaarBenJij.nu bedankt voor de donaties voor Nepal! - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Iris Beijk - WaarBenJij.nu

bedankt voor de donaties voor Nepal!

Door: irisbeijk

Blijf op de hoogte en volg Iris

21 Juni 2012 | Nederland, Hengelo

Hallo allemaal,

Ten eerste wil ik iedereen bedanken voor de goede steun. Alle beetjes helpen! En dat is te merken ook. Ondertussen staat de teller al op ruim €1200,- waarmee we het ziekenhuis, de school en een weeshuis heel erg mee kunnen helpen.
Als je na gaat dat een gemiddeld jaarsalaris ca 250,00 euro is, dan weet je wel dat het voor de begrippen in Nepal een vermogen is en we met dit bedrag vele mensen kunnen helpen.

Aankomende zaterdag heb ik een cursus van Muses in Amsterdam om me goed voor te bereiden op de reis. Ik hoop hier nog wat antwoorden te krijgen op enkele vragen.

Liefs Iris



  • 21 Juni 2012 - 19:22

    Janine:

    wat een mooi bedrag zeg! Ik hoop dat je dat ook mag besteden aan nuttige zaken. Kan je navragen wat er zou gebeuren als je het geld gewoon geeft en wat de mogelijkheden zijn om zelf dingen aan te schaffen en te laten bezorgen? Ik wil je daar ook mee helpen als het nodig is!

  • 21 Juni 2012 - 19:59

    Iris:

    Hoi Janine,

    Ik kan zelf beslissen waaraan ik het geld besteed. Als ik in Nepal zit helpt Projects Abroad hiermee, zodat ik zeker weet dat er geen geld bij tussenpersonen achter blijft. Wel weet ik zeker dat ik het geld wil besteden aan het ziekenhuis, een school en een weeshuis. Hiervan houd ik jullie op de hoogte via deze site.
    Komende zaterdag heb ik een cursus. Tijdens de cursus wordt er ook aandacht gegevana aan donaties, ik leer dan precies hoe ik het geld moet uitgeven, het best kan besteden en waar ik voor op moet passen zodat niks achter blijf.
    Om zelf dingen aan te schaffen weet ik nog niet precies. Mijn mail waarin ik dit gevraagd hebt, heeft mij supervisor nog niet beantwoord maar wellicht kunnen ze mij zaterdag bij de curusus hier wel een antwoord op geven.
    Ik weet dat je wel dingen op kunt sturen, maar niet hoe duur dit is en of het dan goedkoper is om in Nepal de spullen zelf aan te schaffen.
    Volgende week zit ik bij een bedrijf en dan kijken of het mogelijk is een vracht op te sturen.Ik laat dan wel weten of hier een mogelijk uit is gekomen.

    Groetjes Iris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 10 Juni 2012
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 19691

Voorgaande reizen:

14 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

vrijwilligerswerk Nepal

Landen bezocht: